5 چیز که معمولاً رستوران های تازه شروع به کار می کنند
چند عنصر با تأثیر بالا یک انفجار بزرگ برای جفتک انداخته است.
راه اندازی رستوران کاری بلند پروازانه است. بسیاری از رستوران های تازه کار با یک رویا شروع می کنند ، یکی از این برنامه ها شامل تهیه یک منوی خارق العاده است که در داخل یک رستوران با دکوراسیون زیبا و فضای جذاب سرو می شود.
این رویا باید با کمی واقعیت نیز مطبوع شود ، زیرا تجارت رستوران یکی از سخت ترین صنایع است. هدف نهایی شما ، علاوه بر سرو غذای دلپذیر ، کسب درآمد است ، بنابراین برای تحقق بخشیدن به رویای خود مجبورید از هزینه زیاد خودداری کنید.
با این حال ، بسیاری از استارت آپ ها از همان ابتدا پول زیادی خرج می کنند. ما قصد داریم پنج مورد را که معمولاً رستوران های استارتاپی بیش از حد صرف می کنند ، بحث کنیم ، اما ابتدا بیایید نگاهی به هزینه های متوسط راه اندازی بیندازیم.
هزینه های متوسط راه اندازی رستوران از چند هزار تا چند میلیون متفاوت است. طبق یک نظرسنجی ، متوسط هزینه افتتاح یک رستوران 275000 دلار یا 3،046 دلار برای هر صندلی است. اگر مالکیت ساختمان به مبلغی محاسبه شود ، هزینه متوسط 425،000 دلار یا 3،734 دلار برای هر صندلی است. بیشتر پاسخ دهندگان نظرسنجی تخمین زدند که این هزینه های متوسط 15 درصد بیشتر از بودجه پیش بینی شده آنها است.
بنابراین ، قبل از اینکه حتی بحث در مورد روش های بیش از حد شروع استارتاپ ها را شروع کنیم ، می توانیم ببینیم که هزینه زیاد یک مسئله گسترده و بسیار رایج است.
قبل از اینکه فکر کنید مجبورید میلیون ها دلار برای استارت آپ جدید خود هزینه کنید ، بیایید در مورد چیزهایی که رستوران های استارت آپ معمولاً بیش از حد هزینه می کنند و همچنین برخی از روش ها برای کنترل بودجه شما بحث کنیم.
شماره 1: هزینه های تجهیزات جدید
مجهز بودن به آشپزخانه و تجهیزات ممکن است یکی از بزرگترین روشهای معمول هزینه کردن رستوران های نوپا باشد.
استارت آپ ها باید مراقب باشند هنگام تجهیزات بیش از حد هزینه نکنند. به گزینه های دست دوم نگاه کنید ، آنلاین کنید و فقط آنچه را که اکنون نیاز دارید اری کنید. خرابی یک رستوران دیگر ممکن است برای شما خوش شانس باشد. به دنبال این موارد بگردید زیرا ممکن است تجهیزات با قیمت های بسیار کاهش یافته پیدا کنید.
داشتن تجهیزات مناسب به ویژه در آشپزخانه فوق العاده مهم است و ممکن است تأمین مالی تجهیزات رستوران پاسخ دیگری برای تهیه تجهیزات حرفه ای مورد نیاز یک استارت آپ بدون هزینه زیاد باشد.
یک شرکت تأمین مالی معتبر و باتجربه با استارتاپ های رستوران همکاری می کند تا برنامه ریزی کند. بهترین شرکت ها می توانند از آشپزخانه تا اتاق ناهار خوری هر آنچه که استارت آپ به آن نیاز دارد را تهیه کنند. این پاداش برای شما این است که شما هزینه های ماهانه خود را می دانید و می توانید با شرکت همکاری کنید تا یک پرداخت قابل پرداخت را تعیین کنید که بودجه را بشکند.
شماره 2: فناوری
فناوری همه جا است و ما نمی توانیم بدون آن زندگی کنیم. اما ، آیا استارتاپ شما واقعاً به همه آن نیاز دارد؟ مصرف بیش از حد فناوری پیشرفته می تواند برای سلامت مالی رستوران شما مضر باشد.
مهمترین موارد لیست خود را در اولویت قرار دهید. برای کنترل هزینه ها به سیستم دفترداری و سیستم نیاز دارید. اینها موارد ضروری فناوری هستند.
آیا اعضای کارکنان منتظر شما برای سفارش گیری به iPad نیاز دارند؟ احتمالاً نه ، مخصوصاً اگر سعی می کنید بیش از حد هزینه نکنید.
در حالی که فناوری در رستوران ها در حال افزایش است ، در نهایت شما هستید که تصمیم می گیرید چه مبلغی را صرف آن می کنید و بیش از حد هزینه می کنید.
اگر مدل کسب و کار شما iPads را برای گزینه های سفارش و پرداخت در کنار جدول حکم می کند ، درباره قیمت ها تحقیق کنید. شاید رستوران شما نیازی به جدیدترین مدل نداشته باشد. شاید بتوانید نسل آخر را کار کنید. مطمئن باشید و برای بهترین قیمت مذاکره کنید. تمام گزینه های قیمت Wi-Fi خود را بررسی کنید ؛ فقط به اولین نده ای که دق می کند بسنده نکنید.
باز هم ، ما بر نیاز به بودجه و پایبندی به آن تأکید می کنیم تا در بودجه فناوری خود هزینه زیادی نکنیم.
شماره 3: و بازاریابی
برای استارتاپ ها فوق العاده آسان است که در زمینه و بازاریابی بیش از حد هزینه کنند ، به خصوص اگر بازاریابی چیزی نباشد که آنها درباره آن چیزهای زیادی می دانند. (این را توییت کنید)
یا صاحب رستوران به دلیل آگاهی کافی در مورد بازاریابی با یک قرارداد آژانس روبرو می شود یا به جای استفاده از سایر روش های بازاریابی ارزان قیمت ، شرکت های نوپا تمایل به عجله دارند و آژانس های تبلیغاتی گران قیمت یا تیم های را استخدام می کنند. شرکت های نوپا انتظار دارند این تیم های آژانس تبلیغاتی کمپین های بزرگ و پرزرق و برق را اغلب قبل از انجام هرگونه تحقیق در بازار راه اندازی کنند.
بسیاری از استارتاپ ها در صورت کسب مقداری پول نقد از سرمایه گذاری هیجان زده می شوند. آنها فکر می کنند وقت آن رسیده است که هزینه کنیم ، هزینه کنیم و تبلیغات مکانی مناسب به نظر می رسد. چندان خوب نیست اگر در مدت کوتاهی در جاده راه اندازی یک لایحه تعمیر اساسی داشته باشید.
راه اندازی رستوران نیاز به بازاریابی رستوران جدید خود دارد. بنابراین ، چگونه یک شرکت نوپا بدون هزینه بیش از حد از عهده بازاریابی برمی آید؟
· استفاده از اینترنت.
· برای سایت های رسانه های اجتماعی ثبت نام کنید.
· تبلیغات فیس بوک و توییتر کم هزینه را قرار دهید. تبلیغات در سایر سایت های رسانه های اجتماعی را در نظر بگیرید.
· با استفاده از وبلاگ وب سایت و رسانه های اجتماعی خود مکالمه را شروع کنید.
· آگهی هایی را در مشاغل محلی پخش کنید. شبکه ، شبکه ، شبکه برای تشویق مراجعه.
در حالی که تبلیغات تلویزیونی هنوز منبع مناسبی است ، اما لزوماً منبعی نیست که باید با آن شروع کنید ، مخصوصاً اگر می خواهید از هزینه های زیاد خودداری کنید. یک مطالعه eMarketer نشان می دهد که 70٪ از پاسخ دهندگان احساس می کنند تلویزیون برای یک برند تأثیرگذار است ، در حالی که رسانه های اجتماعی با 60٪ تأثیرگذاری آن را به سرعت دنبال می کنند. سه منبع ارزشمند بعدی براساس این نظرسنجی نمایش آنلاین ، فیلم آنلاین و تلفن همراه است.
شماره 4: بازسازی / تزئین
تزیین اتاق ناهار خوری صرف هزینه ای است که آیا یک شرکت تازه تاسیس یا نوسازی یک منطقه را انجام می دهد. این هزینه ها به سرعت جمع می شوند و بودجه راه اندازی فشرده را هم که از قبل کم شده کاهش می دهند.
در مورد مهمترین مورد تصمیم بگیرید. آیا آن لوستر 2000 دلاری است یا نقاشی های هنری دکو؟ سعی کنید از هزینه های اصلی مثل جابجایی دیوارها دور باشید.
با عجله برای داشتن همه چیز عالی ، شرکت های نوپا اغلب فراموش می کنند که انتخاب چند عنصر با تأثیر بالا می تواند یک انفجار بزرگ را به همراه داشته باشد. شرکت های نوپا می توانند با رنگ های رنگ ، اتمام ، نور مناسب ، برخی از محوطه سازی ارزان و گزینه های منحصر به فرد مبلمان ، فضای فوق العاده ای ایجاد کنند.
استارت آپ ها خوب است که به طور متوسط قیمت وعده غذایی خود را به خاطر بسپارند و متناسب با آن برای تزئین هزینه کنند. ترفند این است که بیانیه های نمایشی و بدون صرف هزینه زیاد بیان کنید. برای ایده های تزئین با بودجه در سایتهایی مانند Pinterest جستجو کنید.
فراموش نکنید که هنگام تزئین و بازسازی برای موارد غیرمنتظره بودجه در نظر بگیرید. وقتی پیمانکار شما نشتی را در اتاق خانم ها پیدا کند ، اگر قبلاً شرایط احتمالی داخلی داشته باشید ، بیش از حد هزینه نمی کنید. اجازه ندهید هزینه های غیرمنتظره شما را غافلگیر کند.
شماره 5: هزینه های غذا
برای بسیاری از استارت آپ ها ، جبران هزینه ها برای موفقیت حیاتی است. (این را توییت کنید) با این حال ، بسیاری از استارت آپ ها هزینه های غذا و انتخاب های نامناسب منو را خرج می کنند. بیش از حد ممکن است دشوار باشد ، اما راهی برای مدیریت بودجه غذایی برای شرکت های نوپا وجود دارد.
برای شروع ، با یک نده غذای گران قیمت و فانتزی صحبت نکنید. با کشاورزان و تعاونی های محلی تماس بگیرید. با چندین تامین کننده ارتباط برقرار کنید و برای قفل کردن قیمت ها با آنها همکاری کنید.
منوی خود را ارزیابی کنید. برای ساده سازی و آماده سازی ، مقدار پیشنهادها را در نظر بگیرید.
مناطق زباله را شناسایی کنید. توجه کنید که چه مقدار غذا به آشپزخانه برمی گردد و اندازه های سهم خود را دوباره بررسی کنید. کاهش اندازه سهم و درعین حال گذاشتن هزینه همان ، حاشیه سود شما را افزایش می دهد.
در آخر ، همه چیز را بسنجید و بیش از حد نکنید. آن کاهوی تازه ای که از بازار کشاورزان اری کرده اید تمام هفته دوام نخواهد داشت. دور انداختن آن باعث می شود که شما بیش از حد هزینه کنید و احتمال شکستن بودجه خود را افزایش می دهد.
در نتیجه
مهم است که به یاد داشته باشید اگرچه رستوران های استارت آپ هزینه های زیادی دارند ، اما ذخیره مقداری سرمایه برای هزینه های غیر منتظره بسیار مهم است. بودجه بندی ضعیف و عدم برنامه ریزی منجر به از کار افتادن بسیاری از رستوران ها شده است. تا زمانی که بودجه ای را ایجاد کرده و به آن پایبند باشید و مقداری پول هم در ذخیره خود نگه دارید ، قادر خواهید بود تا موارد پیش بینی نشده را که به راحتی جمع می شوند ، اداره کنید
چاپ و بسته بندی هزینه ,رستوران ,بودجه ,استارت ,شرکت ,قیمت ,اندازی رستوران ,هزینه زیاد ,داشته باشید ,دلار برای ,بررسی کنید ,متوسط راه اندازی منبع
درباره این سایت